Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Peter en Jenny Minderhoud - WaarBenJij.nu Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Peter en Jenny Minderhoud - WaarBenJij.nu

Denver

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jenny

17 Mei 2015 | Verenigde Staten, Denver

Hallo lieve mensen,

Hier een eerste verslagje uit de USA. Gisterenavond na een lange reisdag zijn we in Denver aangekomen. We waren rond 20:00 uur in ons hotel. De reis is voorspoedig verlopen maar we waren het wel een beetje beu na 11 uur vliegen met een tussenstop in Minneapolis. Bij Alamo mochten we een auto uitzoeken en ja hoor, onze Mustang cabrio stond al klaar, een witte. Helaas kregen we die niet mee. We hebben een mooie zwarte Ford Escape, 4WD en 6 cilinders, dat is voor hier wel handig, zeker als we ergens rap moeten invoegen. We moeten toch weer even wennen aan de wegen en het verkeer. Bij Alamo konden we nog 10% korting winnen op ons contract als we een "rugby bal" van een bepaalde afstand in de kofferbak van Chevrolet Camaro konden mikken. Zo duf als we waren toch geprobeerd, poging van Peter mislukt, alle hoop op mij gevestigd, bingo!! Zelf was ik nog het meest verbaasd maar nu moeten we nog zien dat we die 10% terug krijgen want alles is natuurlijk vooruitbetaald. Enfin, als het nodig is ga ik daar wel wat mailtjes aan wagen natuurlijk, jullie kennen me. Na een onrustige nacht kunnen we om 5 uur niet meer slapen dus zitten we om half 7 aan het ontbijt en lopen we om 8 uur in de stad. We zien de Rocky Mountains met besneeuwde bergtoppen al liggen. Daar gaan we morgen heen en we hebben gehoord dat er nog veel sneeuw ligt voor de tijd van het jaar. Daar zijn we niet echt op gekleed dus dat wordt nog wat. We hebben ook voor het eerst een auto met ijskrabber en sneeuwschuiver. Ik vroeg me al af waarom??? We zijn natuurlijk ook nog even naar een Harley Dealer gereden voor een Denver t-shirt. Aardige mensen daar, we kregen een rondleiding en dan weet je niet wat je ziet. Daar staan zoveel motoren, dat hebben we nog nergens gezien. Er worden daar zo'n 140 motoren (nieuwe) per week verkocht! Hoezo recessie? Nu hebben we net een lichte maaltijd gegeten en gaan we nog een filmpje kijken. Morgen de bergen in, sneeuwpoppen maken en ballen gooien. Groetjes Peter en Jenny.

  • 17 Mei 2015 - 12:03

    Oma En Opa Vlissingen (nog Even In Putten):

    Hallo
    Leuk dat eerste reisverslag vanuit de USA.
    Ja wat moet je nou met een cabrio in de sneeuw? Ik zie die foto's al voor me.
    Jenny in de cabrio met een pak sneeuw in de auto, maar dat zullen we niet zien met die Ford.
    Het zal wel een frisse rit worden in de Rocky Mountains lijkt me. We kijken uit de eerste foto's in de sneeuw.
    Veel plezier en een mooie rit vandaag

    Groetjes

    Ma en Pa

  • 17 Mei 2015 - 15:01

    Cin En Co.:

    Haa luitjes,

    Zitten jullie al in de bergen? Hoop dat het mooie kiekjes oplevert. Succes in ieder geval met jullie thermo ondergoed.

  • 18 Mei 2015 - 20:45

    Cyn En Den:

    haha en ik maar denken dat jullie de zon op gingen zoeken! naja sneeuw is ook leuk, hebben we hier in nederland nog niet veel gehad dit jaar:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter en Jenny

Actief sinds 02 Aug. 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 9258

Voorgaande reizen:

15 Mei 2015 - 12 Juni 2015

Denver en Florida 2015

09 September 2010 - 03 Oktober 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: